Store Regulations

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
  1. Postanowienia ogólne

1.1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego prowadzonego pod nazwą Bakaliko za pośrednictwem Strony internetowej pod adresem www.bakaliko.pl

1.2. Regulamin stanowi integralną część zawieranej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem umowy sprzedaży.

1.3. Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie m.in. na Stronie internetowej w zakładce „regulamin sklepu”.

  1. Definicje

2.1. Definicje terminów użytych w Regulaminie:

2.1.1. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

2.1.2. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 13. rok życia, przy czym w przypadku osoby fizycznej, która nie ukończyła 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego na korzystanie ze Sklepu internetowego, w tym złożenie zamówienia w Sklepie internetowym, chyba że posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu internetowego, w tym na zasadach określonych w Regulaminie składa Zamówienie;

2.1.3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje za pośrednictwem Sklepu internetowego czynności prawnej z Makimaki niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności która składa Zamówienie w Sklepie internetowym;

2.1.4. Sprzedawca – podmiot prowadzący Sklep internetowy wskazany w pkt 1.1. Regulaminu, czyli HATCHI Satoru Yaegashi z siedzibą w Warszawie o adresie ul. Adolfa Pawińskiego 24, 02-106 Warszawa, numer NIP: 521-369-05-40;

2.1.5. Regulamin – niniejszy regulamin wraz z załącznikami, określający zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego;

2.1.6. Sklep internetowy – sklep internetowy, o którym mowa w pkt 1.1. Regulaminu;

2.1.7. Punkt odbioru osobistego – punkt stacjonarny o adresie podanym na Stronie internetowej w sekcji „zamówienie” w zakładce „płatność i dostawa”;

2.1.8. Strona internetowa – strona internetowa dostępna pod adresem www.bakaliko.pl

  1. Wymagania techniczne, zagrożenia i środki ochrony

3.1. Do korzystania ze Sklepu internetowego za pośrednictwem Strony internetowej niezbędne jest posiadanie komputera lub innego podobnego urządzenia, takiego jak tablety, smartfony lub inne urządzenia multimedialne z dostępem do sieci Internet oraz aktywnego konta poczty elektronicznej.

3.2. Sprzedawca informuje Klienta, że korzystanie z usług udostępnianych za pośrednictwem Strony internetowej może wiązać się ze szczególnymi zagrożeniami. Do zagrożeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym należą w szczególności: ryzyko związane z posługiwaniem się urządzeniami informatycznymi, pocztą elektroniczną, siecią teleinformatyczną itp., w ramach których możliwa jest np. bezprawna ingerencja osób trzecich lub oprogramowań złośliwych wbrew woli i wiedzy Sprzedawcy lub Klienta.

3.3. Sprzedawca dąży do zminimalizowania zagrożeń, o których mowa w pkt 3.2. stosując odpowiednie środki bezpieczeństwa, odpowiednie do stopnia zagrożenia, w tym w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przekazywanych za pośrednictwem Strony internetowej.

  1. Składanie zamówień

4.1. W celu dokonania zakupu towaru oferowanego za pośrednictwem Sklepu internetowego należy złożyć zamówienie za pomocą Strony internetowej.

4.2. Rejestracja (założenie konta) nie jest wymagana do złożenia zamówienia.

4.3. Na potrzeby złożenia zamówienia należy w pierwszej kolejności skompletować zamówienie za pomocą narzędzi dostępnych na Stronie internetowej. Zamówienie kompletuje się poprzez dodawanie do zamówienia produktów spośród asortymentu prezentowanego na Stronie internetowej w chwili składania zamówienia.

4.4. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, na adres poczty elektronicznej, zostanie bez zbędnej zwłoki wysłana przez Sprzedawcę wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i przyjęcia zamówienia do realizacji wraz z załącznikiem w postaci Regulaminu o treści obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.

4.5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości elektronicznej, o której w pkt 4.4. zawarta zostaje pomiędzy Klientem a Sprzedawcą umowa sprzedaży, na której treść składa się treść złożonego przez Klienta zamówienia.

4.6. Świadczona przez Sprzedawcę usługa polegająca na umożliwieniu Klientowi złożenia zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego jest nieodpłatna i jednorazowa (świadczenie usługi kończy się najpóźniej z momentem złożenia przez Klienta zamówienia).

4.7. Jeśli po złożeniu przez Klienta zamówienia a przed otrzymaniem przez Klienta wiadomość elektronicznej, o której mowa w pkt 4.4. okaże się, że realizacja całości lub części zamówienia nie jest możliwa w czasie przewidzianym na realizację tego zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Klienta w drodze wiadomości elektronicznej.

4.8. W przypadku, o którym mowa w pkt 4.7. Klient może anulować zamówienie w całości lub w tej części, której realizacja nie jest możliwa informując o tym Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej albo w formie pisemnej. Anulacja, o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest możliwa do momentu doręczenia Klientowi wiadomości elektronicznej, o której mowa w pkt 4.4., która to wiadomość może zostać skierowana do Klienta w przypadku ustania przyczyn, dla których realizacja zamówienia w pierwotnym terminie nie była możliwa.

4.9. Jeśli w przypadku dokonania przez Klienta anulacji, o której mowa w pkt 4.7. Klient dokonał już zapłaty kwoty na poczet ceny złożonego zamówienia, Sprzedawca zwróci Klientowi niezwłocznie wpłaconą kwotę lub jej część odpowiadającą części zamówienia, co do której nastąpiła anulacja.

4.10. Zwrot płatności, o którym mowa w pkt 4.9. nie pociąga żadnych opłat z tego tytułu do poniesienia przez Konsumenta.

  1. Cechy towarów

5.1. Towary znajdujące się w asortymencie Sklepu internetowego są fabrycznie nowe lub używane w takim przypadku właściwa informacja znajduje się w opisie konkretnego towaru.

5.2. Informacje dotyczące towarów dostępnych w asortymencie Sklepu internetowego prezentowane są w odniesieniu do poszczególnych towarów w znajdujących się na Stronie internetowej zakładkach dotyczących tych towarów. Informacje, o których mowa w zdaniu poprzedzającym obejmują główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia.

  1. Ceny towarów

6.1. Ceny towarów, które można zamówić za pośrednictwem Sklepu internetowego prezentowane są na Stronie internetowej w sąsiedztwie informacji o cechach danego towaru w dostępnych na Stronie internetowej zakładkach poszczególnych towarów.

6.2. Prezentowane na Stronie internetowej ceny towarów, które można zamówić za pośrednictwem Sklepu internetowego są cenami brutto (tj. zawierają podatki).

6.3. Ceny, o których mowa w pkt 6.2. nie zawierają kosztów dostarczenia towaru, które są doliczane do ceny towarów.

6.4. Klient jest informowany o łącznej cenie za świadczenie wraz z podatkami podczas procedury składania zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego, przed dokonaniem potwierdzenia złożenia zamówienia oraz dodatkowo bezpośrednio po dokonaniu potwierdzenia jego złożenia.

6.5. Ceny towarów podane na Stronie internetowej obowiązują jedynie przy składaniu zamówień na te towary za pośrednictwem Sklepu internetowego i mogą one odbiegać od cen towarów, których sprzedaż jest oferowana w inny sposób.

6.6. Ceny towarów prezentowanych na Stronie internetowej mogą ulegać zmianom. Zmiana ceny towaru obowiązuje od momentu jej uwidocznienia na Stronie internetowej i nie wpływa ona na cenę towaru zamówionego za pośrednictwem Sklepu internetowego przed momentem wprowadzenia zmiany ceny.

  1. Sposoby i terminy zapłaty

7.1. Podczas składania zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego Klient może wybrać jeden z dostępnych w podsumowaniu koszyka sposobów zapłaty ceny towaru zamówionego za pośrednictwem Sklepu internetowego: płatność przelewem bankowym, online z „PayTel” lub kartami.

7.2. Informacja o dostępnych sposobach płatności podawana jest zawsze na Stronie internetowej podczas realizowania procedury składania zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego poprzez jej uwidocznienie w narzędziu „Twój koszyk”. Sklep może ograniczyć dostępne sposoby płatności.

7.3. W przypadku wybrania przez klienta sposobu płatności przelewem bankowym, Klient powinien złożyć dyspozycję przelewu na kwotę płatności z tytułu dokonanego zamówienia obejmującą cenę towaru oraz koszty dostarczenia towaru nie później niż w terminie 48 godzin od otrzymania przez Klienta wiadomość elektronicznej, o której mowa w pkt 4.4. Regulaminu na podany w wiadomości rachunek bankowy. Rachunek bankowy znajduje się również w zakładce „płatności i dostawa”.

7.4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest PayTel S.A. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.

  1. Sposoby, koszty i terminy dostawy

8.1. Towar zamówiony za pośrednictwem Sklepu internetowego jest dostarczany Klientowi w sposób wybrany w procesie dokonywania zamówienia na Stronie internetowej.

8.2. Dostawa towaru jest dokonywana za pośrednictwem podmiotów świadczących usługi pocztowe lub przewozowe.

8.3. Lista krajów, dla których jest możliwa realizacja zamówienia oraz informacja o dostępnych sposobach i kosztach przesyłki podawane są zawsze na Stronie internetowej podczas realizowania procedury składania zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego poprzez jej uwidocznienie w narzędziu „Zamówienie”. Sklep może ograniczyć wysyłkę do wybranych krajów oraz dostępne sposoby wysyłki.

8.4. Dostawa towaru zamówionego za pośrednictwem Sklepu internetowego na adres wskazany przez Klienta jest odpłatna, a koszt tej dostawy ponosi w każdym przypadku Klient.

8.5. Całkowity koszt dostarczenia Klientowi przez Sprzedawcę towaru zamówionego za pośrednictwem Sklepu internetowego wraz z podatkami, podawany jest do wiadomości Klienta w podsumowaniu zamówienia przed potwierdzeniem jego złożenia.

8.6. W przypadku towaru nie będącego towarem wykonywanym na zamówienie, zamówionego za pośrednictwem Sklepu internetowego na wskazany przez Klienta adres w Polsce dostawa następuje w terminie do 10 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez podmiot realizujący płatności bezgotówkowe w kwocie odpowiadającej łącznej cenie świadczenia, o której mowa w pkt 6.4. Regulaminu.

8.7. W przypadku towaru nie będącego towarem wykonywanym na zamówienie, zamówionego za pośrednictwem Sklepu internetowego do odbioru osobistego, zostaje on przygotowany do odbioru przez Klienta w Punkcie odbioru osobistego w terminie do 5 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez podmiot realizujący płatności bezgotówkowe w kwocie odpowiadającej łącznej cenie świadczenia, o której mowa w pkt 6.4. Regulaminu. Informacja, że zamówienie jest gotowe do odbioru wysyłane jest oddzielnym mailem. Klient jest zobowiązany dokonać odbioru towaru najpóźniej w terminie 5 dni roboczych liczonych od daty wysłania powiadomienia.

8.8. W przypadku towaru wykonywanego na zamówienie, czas dostawy towaru zostanie określony przez Sprzedającego w drodze komunikacji telefonicznej lub mailowej z Klientem.

8.9. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

8.10. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT. Klient upoważnia firmę HATCHI Satoru Yeagshi do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy.

8.11. Klient wyraża zgodę na przesyłanie paragonów elektronicznie na adres mailowy podany w zamówieniu.

  1. Prawo odstąpienia od umowy

9.1. Zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego umowa, o której mowa w pkt 4.5. Regulaminu trwa do momentu zrealizowania się wszystkich istotnych elementów tej umowy, a najdalej do wygaśnięcia uprawnień Klienta z tytułu rękojmi.

9.2. Minimalny czas zobowiązań Konsumenta wynikających z zawarcia umowy, o której mowa w pkt 4.5. Regulaminu wynika z terminów określonych na Stronie internetowej oraz w Regulaminie, w tym terminów na dokonanie płatności z tytułu zamówienia złożonego za pośrednictwem Sklepu internetowego określonych dla poszczególnych sposobów płatności, a także terminów związanych z dostawą towarów określonych dla poszczególnych sposobów dostawy.

9.3. Klient będący Konsumentem, który zawarł ze Sprzedawcą umowę za pośrednictwem Sklepu internetowego może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania przyczyny. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

9.4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego rozpoczyna się od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od dnia od objęcia w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik ostatniej rzeczy, partii lub części.

9.5. W przypadku Konsumenta, aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Konsument może w tym celu skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego Załącznik 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

9.6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

9.7. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa ta uważna jest za niezawartą. Jeśli Klient będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął ofertę Konsumenta, oferta przestaje wiązać Konsumenta.

9.8. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Jeżeli jednak Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

9.9. O ile to technicznie na to pozwalają, zwrot płatności zostaje dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument, ewentualnie na podane w formularzu konto bankowe, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, zaproponowany przez Sprzedawcę, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

9.10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9.11. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument wyśle towar przed jego upływem na adres podany na Stronie internetowej.

9.12. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

9.13. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

9.14. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta, w tym w odniesieniu do umów:

9.14.1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

9.14.2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

9.14.3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

9.14.4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

9.14.5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

  1. Procedura rozpatrywania reklamacji

10.1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi towaru wolnego od wad. Sprzedawca odpowiada wobec Klientów za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, w tym w szczególności w art. 556 oraz 5561 -5563 tej ustawy.

10.2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej towaru zamówionego za pośrednictwem Sklepu internetowego, a także reklamacji dotyczącej innych usług świadczonych drogą elektroniczną w tym odnośnie funkcjonowania Sklepu internetowego.

10.3. Reklamację składa się pisemnie na adres do kontaktu ze Sprzedawcą podany na Stronie internetowej lub drogą poczty elektronicznej. Reklamacje dotyczące innych usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego mogą być ponadto składane drogą telefoniczną pod numerem telefonu podanym na Stronie internetowej.

10.4. Reklamacje Klientów rozpatrywane są na podstawie Regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa.

10.5. Reklamacja powinna zawierać:

10.5.1. imię i nazwisko Klienta wraz z oznaczeniem numeru zamówienia, którego reklamacja dotyczy;

10.5.2. opis sprawy, której reklamacja dotyczy, tj. odpowiednio opis dostrzeżonych wad zakupionego towaru, opis nieprawidłowości w funkcjonowaniu Sklepu internetowego lub opis innych kwestii, z uwagi na które reklamacja jest składana;

10.5.3. datę a w razie zgłaszania reklamacji w formie pisemnej podpis osoby zgłaszającej reklamację.

10.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar pod adres podany w pkt 1.1. Regulaminu, który podany jest również na Stronie internetowej.

10.7. W przypadku wystąpienia w złożonej reklamacji braków uniemożliwiających jej rozpatrzenie, Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie, posługując się na te potrzeby danymi adresowymi wskazanymi w reklamacji.

10.8. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni i w odpowiedzi na reklamację, w której wskaże czy uznaje reklamację, odmawia jej uznania bądź wskaże na potrzebę wyjaśnienia określonych kwestii celem rozpatrzenia reklamacji.

10.9. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Klient może dochodzić roszczeń na drodze postępowania sądowego.

  1. Newsletter

11.1. Klient może zgłosić chęć otrzymywania wydawanego przez Sklep internetowy newslettera.

11.2. Newsletter zawiera w szczególności informacje o ofercie produktów Bakaliko i aktualnych promocjach.

11.3. Newsletter wysyłany jest wyłącznie do Klientów, którzy wyraźnie wyrazili na to zgodę.

11.4. Odnośnie funkcjonalności treści cyfrowych, jakie mogą być przekazywane przez Sklep internetowy w ramach wysyłki newslettera oraz mających zastosowanie technicznych środków ich ochrony Sprzedawca informuje, że treści przesyłane w związku z wysyłką newslettera mogą być przekazywane w formie wiadomości elektronicznej, do której mogą być dołączone załączniki w formacie pdf, uniemożliwiającym dalszą edycję tych treści.

11.5. Odnośnie mających znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem Sprzedawca informuje, że minimalnym wymogiem technicznym koniecznym do korzystania z usługi wysyłki newslettera jest posiadanie przez Klienta komputera (lub innego podobnego urządzenia, takiego jak tablety, smartfony, inne urządzenia mobilne itp.) z dostępem do Internetu oraz konta poczty elektronicznej, a także oprogramowania umożliwiającego korzystanie z plików zapisanych w formacie pdf.

11.6. Wysyłka newslettera dokonywana jest nieodpłatnie.

11.7. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, zmienić wskazany adres poczty elektronicznej, na który wysyłany jest newsletter lub zrezygnować z newslettera przesyłając żądanie na adres poczty elektronicznej podany na Stronie internetowej.

  1. Porozumiewanie się z Klientem

12.1. W sprawach związanych z korzystaniem ze Sklepu internetowego Sprzedawca może porozumiewać się z Klientem przy wykorzystaniu danych Klienta przekazanych za pośrednictwem Strony internetowej:

12.1.1. za pośrednictwem poczty elektronicznej;

12.1.2. w drodze telefonicznej;

12.1.3. w drodze korespondencji papierowej.

  1. Porozumiewanie się ze Sprzedawcą

13.1. Aktualne dane do kontaktu ze Sprzedawcą w sprawach związanych z prowadzeniem Sklepu internetowego, w tym w celu zawarcia ze Sprzedawcą umowy na odległość, podane są na Stronie internetowej.

13.2. Kontakt pod numerem telefonu do kontaktu podanym na Stronie internetowej jest możliwy w dni robocze w godzinach od 10:00 do 18:00.

13.3. Koszty korzystania z dostępnych środków porozumiewania się ze Sprzedawcą na odległość, w tym w celu zawarcia umowy, nie są wyższe niż stosowane zwykle za korzystanie z tych środków porozumiewania się.

  1. Rejestracja w systemie informatycznym Sklepu internetowego

14.1. Za pośrednictwem Sklepu internetowego świadczone są drogą elektroniczną usługi w zakresie umożliwienia Klientom rejestracji i korzystania z narzędzia „moje konto”.

14.2. Narzędzie „moje konto” umożliwia korzystanie z dodatkowych funkcjonalności Sklepu internetowego takich jak m.in. śledzenie statusu złożonego zamówienia.

14.3. Rejestracja do narzędzia „moje konto” dostępnego na Stronie internetowej jest dobrowolna i nieodpłatna.

14.4. W celu rejestracji do narzędzia „moje konto” należy przejść do formularza „Zarejestruj się” i podać wymagane dane.

14.5. Po rejestracji do narzędzia „moje konto”, które następuje z momentem kliknięcia przycisku „Zarejestruj się”, na podany w formularzu rejestracji adres poczty elektronicznej zostanie przesłana do Klienta wiadomość potwierdzająca zarejestrowanie do narzędzia „moje konto”. Z momentem przesłania wiadomości, o której mowa w zdaniu poprzedzającym zawarta zostaje pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na czas nieoznaczony umowa o nieodpłatne świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie umożliwienia Klientowi korzystania przy pomocy Strony internetowej z narzędzia „moje konto”.

14.6. Logowanie do narzędzia „moje konto” jest możliwe po dokonaniu rejestracji do tego narzędzia i następuje poprzez podanie w formularzu „Zaloguj się” wskazanego podczas rejestracji adresu poczty elektronicznej oraz hasła.

14.7. Klient może wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym umowę, o której mowa w pkt 14.5. w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, przez przesłanie Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bakaliko.moko@gmail.com lub w formie pisemnej na adres podany na Stronie internetowej, żądania wyrejestrowania Klienta z narzędzia „moje konto” wraz ze wskazaniem aktualnego adresu poczty elektronicznej, którego Klient używa na potrzeby logowania do narzędzia „moje konto”.

14.8. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę, o której mowa w pkt 14.5. z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia z ważnych przyczyn, do których należą:

14.8.1. korzystanie przez Klienta ze Sklepu internetowego w sposób naruszający przepisy prawa lub Regulamin;

14.8.2. korzystanie przez Klienta ze Sklepu internetowego w sposób naruszający prawa osób trzecich;

14.8.3. korzystanie przez Klienta ze Sklepu internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie;

14.8.4. przesyłanie lub umieszczanie przez Klienta za pośrednictwem Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej.

14.9. Oświadczenie Sprzedawcy o wypowiedzeniu umowy, o której mowa w pkt 14.5. doręczane jest Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej aktualnie wprowadzony przez Klienta w polu „e-mail”.

14.10. Wypowiedzenie lub rozwiązanie umowy, o której mowa w ust. 14.5. skutkuje wyrejestrowaniem Klienta z narzędzia „moje konto” i zablokowaniem dostępu do niego.

  1. Dane osobowe

15.1. Z zastrzeżeniem Regulaminu Administratorem danych, podanych przez Klienta w ramach rejestracji lub składania Zamówienia, jest Sprzedawca.

15.2. Dane przetwarzane będą w celu realizacji umowy o świadczenie usług Sprzedawcy oraz umów sprzedaży na odległość, wypełnienia innych prawnie usprawiedliwionych celów administratorów lub odbiorców danych oraz celach, na które Klient wyrazi zgodę (w tym celach marketingowych).

15.3. Klient ma prawo dostępu do treści danych oraz do ich poprawiania. Podanie danych odbywa się na zasadzie dobrowolności.

15.4. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies zostały opisane w Polityce prywatności. Polityka prywatności jest dostępna w zakładce „Polityka prywatności”.

  1. Własność intelektualna

16.1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej bez pisemnej zgody Sprzedawcy.

  1. Postanowienia końcowe

17.1. Sprzedawca ma prawo w każdym czasie wstrzymać lub zaprzestać zawierania umów w trybie przewidzianym Regulaminem usuwając Regulamin ze Strony internetowej; w takim wypadku Regulamin pozostaje w mocy wyłącznie w stosunku do umów dotychczas zawartych.

17.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody Klienta oraz osób trzecich spowodowane brakiem dostępu lub przerwą w dostępie do Strony internetowej, wynikającym z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności działaniem siły wyższej lub awariami, w tym dotyczącymi dostawców Internetu.

17.3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody Klienta i osób trzecich związane z możliwością uszkodzenia danych i urządzeń informatycznych z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.

17.4. Regulamin obowiązuje od chwili jego umieszczenia na Stronie internetowej i ma zastosowanie do umów zawieranych od tej chwili.

17.5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, zaś dla umów zawieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego właściwe jest prawo polskie.

 

Załącznik nr 1

POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

1) w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy,

2) w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,

3) w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach,

4) zawarcia umowy – w przypadku umów o świadczenie usług.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, to jest HATCHI Satoru Yaegashi z siedzibą pod adresem: ul. Adolfa Pawińskiego 24, 02-106 w Warszawie, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład pismem wysłanym pocztą na powyżej wskazany adres.

lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bakaliko.moko@gmail.com

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  1. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. O ile to technicznie możliwe, zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, ewentualnie na podane w formularzu konto bankowe, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne zaproponowane przez nas rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni na adres:

HATCHI Satoru Yaegashi, ul. Adolfa Pawińskiego 24, 02-106 Warszawa

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Załącznik nr 2

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:

HATCHI Satoru Yaegashi, ul. Adolfa Pawińskiego 24, 02-106 Warszawa

e-mail: bakaliko.moko@gmail.com

Ja (imię, nazwisko, adres)                                                                                niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (*)/o świadczenie następującej usługi (*)                                                                                                          

Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*)                                                                   

Numer zamówienia                                                                 

Proszę o zwrot zapłaty na konto bankowe nr (*)                                                                 

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

_____________________________________________  

Data ______________________________________

(*) Niepotrzebne skreślić.

Załącznik nr 3

Polityka prywatności Sklepu internetowego Bakaliko.

ENGLISH

TERMS AND CONDITIONS OF THE ONLINE STORE
General Provisions
1.1. These Regulations define the rules for using the online store operated under the name Bakaliko via the website at www.bakaliko.pl
1.2. These Regulations constitute an integral part of the sales contract concluded between the Seller and the Customer.
1.3. The Regulations are provided free of charge, among others, on the website in the section “store regulations.”

Definitions
2.1. Definitions of terms used in these Regulations:
2.1.1. Business days – days from Monday to Friday, excluding statutory holidays;
2.1.2. Customer – a natural person who has reached the age of 13, provided that in the case of a natural person who has not reached 18, the consent of their statutory representative is required to use the online store, including placing an order in the online store, unless they have full legal capacity, as well as a legal person or an organizational unit without legal personality, to which law grants legal capacity, which uses the online store, including under the rules specified in these Regulations;
2.1.3. Consumer – a Customer who is a natural person making a legal transaction through the online store that is not directly related to their business or professional activity, in particular placing an order in the online store;
2.1.4. Seller – the entity operating the online store indicated in point 1.1 of these Regulations, i.e., HATCHI Satoru Yaegashi with registered office in Warsaw at ul. Adolfa Pawińskiego 24, 02-106 Warszawa, NIP number: 521-369-05-40;
2.1.5. Regulations – these regulations along with annexes, specifying the rules for concluding remote sales contracts via the online store, the rules for executing these contracts, the rights and obligations of the parties to the remote sales contract, and the procedures for handling complaints;
2.1.6. Online Store – the online shop referred to in point 1.1 of these Regulations;
2.1.7. Point of personal pickup – a stationary point at the address provided on the website in the “order” section under “payment and delivery”;
2.1.8. Website – the website available at www.bakaliko.pl

Technical Requirements, Risks, and Security Measures
3.1. To use the online store via the website, it is necessary to have a computer or similar device, such as a tablet, smartphone, or other multimedia device with internet access and an active email account.
3.2. The Seller informs the Customer that using services provided via the website may involve certain risks. These include, in particular, risks related to using IT devices, electronic mail, teleinformatics networks, etc., where illegal interference by third parties or malicious software may occur against the Seller’s or Customer’s will and knowledge.
3.3. The Seller strives to minimize these risks by implementing appropriate security measures, suitable to the level of threat, including measures to prevent unauthorized access and modification of personal data transmitted via the website.

Placing Orders
4.1. To purchase goods offered via the online store, the Customer must place an order through the website.
4.2. Registering (creating an account) is not required to place an order.
4.3. To place an order, the Customer first needs to compile the order using the tools available on the website. The order is compiled by adding products from the assortment presented on the website at the time of placing the order.
4.4. After the Customer submits the order, the Seller will immediately send an electronic confirmation of receipt and acceptance of the order for processing to the provided email address, including an attachment with these Regulations in force at the time of the order.
4.5. Upon receipt of the email mentioned in point 4.4, a sales contract is concluded between the Customer and the Seller, and its content corresponds to the Customer’s order.
4.6. The service provided by the Seller allowing the Customer to place an order via the online store is free of charge and is a one-time service (the service ends no later than the moment the Customer places the order).
4.7. If, after placing the order but before receiving the email referred to in point 4.4., it turns out that the full or partial realization of the order is not possible within the scheduled time, the Seller will promptly inform the Customer of this via email.
4.8. In the case described in point 4.7., the Customer may cancel the entire order or the part of it that cannot be fulfilled by informing the Seller via email or written form. The cancellation can be made until the moment the Customer receives the email referred to in point 4.4., which may be sent to the Customer if the reasons preventing the realization of the order in the original time cease to exist.
4.9. If the Customer has already paid the amount for the canceled part of the order, the Seller will promptly return the paid amount or its part proportional to the canceled part.
4.10. The refund mentioned in point 4.9. does not incur any additional charges to the Consumer.

Product Features
5.1. Goods available in the online store are either brand new or used; in the case of used items, this information is specified in the description of the particular product.
5.2. Information about available products is presented in relation to each product in the relevant sections of the website. These descriptions include the main features of the product, considering the subject of the service.

Product Prices
6.1. Prices for goods that can be ordered via the online store are displayed on the website next to the product features in the relevant product sections.
6.2. The prices shown on the website are gross prices (including taxes).
6.3. The prices mentioned in point 6.2. do not include delivery costs, which will be added to the product price during the order process.
6.4. The Customer is informed of the total price, including taxes, for the service during the order process via the online store, before confirming the order, and additionally immediately after confirming the order.
6.5. The prices of goods listed on the website are only valid when ordering these goods through the online store and may differ from prices offered by other sales channels.
6.6. The prices of goods on the website may change. Any change takes effect from the moment it is visible on the website and does not affect prices of goods already ordered before the change.

Payment Methods and Deadlines
7.1. When placing an order via the online store, the Customer can choose one of the available payment methods in the order summary: bank transfer, online via “PayTel,” or credit/debit cards.
7.2. Information about available payment methods is always provided on the website during the order placement process, visible in the “Your cart” tool. The store may restrict available payment options.
7.3. If the Customer chooses a bank transfer, they should instruct the transfer for the amount of the payment within 48 hours of receiving the email mentioned in point 4.4., to the bank account provided in the message. The bank account details are also available in the “Payments and delivery” section.
7.4. The online payment service provider for card payments is PayTel S.A. Available payment methods: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.

Delivery Methods, Costs, and Deadlines
8.1. The goods ordered via the online store are delivered to the Customer in the manner chosen during the order process on the website.
8.2. Delivery is carried out by entities providing postal or courier services.
8.3. The list of countries for which orders can be fulfilled and information on available shipping methods and costs are always available on the website during the order process, visible in the “Order” tool. The store may restrict shipping to certain countries and available shipping methods.
8.4. Delivery of goods to the address provided by the Customer is paid, and the Customer bears the delivery costs in each case.
8.5. The total cost of delivering the goods ordered via the online store, including taxes, is communicated to the Customer in the order summary before confirmation.
8.6. For non-custom-made goods ordered for delivery to a Polish address, the delivery period is up to 10 working days from the date the Seller receives confirmation of correct payment from the payment processor, in the amount corresponding to the total price (see point 6.4).
8.7. For non-custom-made goods ordered for personal pickup, the item will be prepared for pickup at the Point of personal pickup within 5 working days from the date the Seller receives confirmation of correct payment. A separate email will notify the Customer that the order is ready for pickup. The Customer must pick up the goods within 5 working days from the notification date.
8.8. For custom-made goods, the delivery time will be specified by the Seller via phone or email communication with the Customer.
8.9. When choosing payment via transfer, electronic payment, or card, the order processing time begins from the date the Seller’s bank account is credited.
8.10. An invoice VAT will be issued upon Customer request. The Customer authorizes HATCHI Satoru Yaegashi to issue VAT invoices without the recipient’s signature.
8.11. The Customer agrees to receive electronic receipts at the email address provided in the order.

Right of Withdrawal
9.1. The contract concluded between the Seller and the Customer via the online store, as mentioned in point 4.5., remains in effect until all essential elements are fulfilled or until the Customer’s rights under warranty expire.
9.2. The minimum duration of the Consumer’s obligations arising from the contract (see point 4.5.) results from the deadlines specified on the website and in these Regulations, including deadlines for payment for the order and delivery times for the goods.
9.3. A Customer who is a Consumer may withdraw from the contract within 14 days without providing any reason. The withdrawal form is attached as Annex 2 to these Regulations.
9.4. The period to withdraw begins from the moment the Consumer or a third party other than the carrier and indicated by the Consumer takes possession of the item, or in the case of a contract involving multiple items delivered separately, in parts, or in batches— from the moment the Consumer or a third party takes possession of the last item, part, or batch.
9.5. To exercise the right to withdraw, the Consumer must inform the Seller of their decision to withdraw through an explicit statement (e.g., letter sent by mail or email). The Consumer may use the withdrawal form template attached as Annex 2, but it is not obligatory.
9.6. To meet the withdrawal deadline, it is sufficient for the Consumer to send the information about exercising their right to withdraw before the deadline expires.
9.7. Withdrawal results in the contract being considered as not concluded. If the Consumer has already submitted a withdrawal statement before the Seller has accepted the offer, the offer ceases to bind the Consumer.
9.8. Upon withdrawal, the Seller will immediately, no later than 14 days from receiving the withdrawal statement, return all payments received from the Consumer, including delivery costs (except additional costs resulting from the Consumer’s chosen delivery method other than the cheapest standard option offered by the Seller). The refund will be made using the same payment method used by the Consumer unless the Consumer explicitly agrees to a different method, which does not incur additional costs.
9.9. The Seller may withhold the refund until the item is returned or the Consumer provides proof of sending it back, whichever occurs first.
9.10. The Consumer must send or hand over the item to the Seller immediately, and in any case no later than 14 days from the date they informed the Seller of the withdrawal. The deadline is considered met if the item is sent before the 14-day period expires.
9.11. The Consumer bears the direct costs of returning the item.
9.12. The Consumer is responsible for any reduction in the value of the item resulting from improper use beyond what is necessary to establish the nature, characteristics, and functioning of the item.
9.13. The right of withdrawal does not apply to certain contracts listed in Art. 38 of the Polish Consumer Rights Act, including, in particular:

  • contracts for the provision of services fully performed with the Consumer’s prior express consent before the end of the withdrawal period, and after which the Consumer has lost the right to withdraw;
  • contracts for goods made to the Consumer’s specifications or clearly personalized;
  • contracts for goods that are subject to rapid deterioration or have a short expiry date;
  • contracts for goods delivered in a sealed package that cannot be returned after opening for health or hygiene reasons, if the package was opened after delivery;
  • contracts for goods that, after delivery, due to their nature, are inseparably combined with other items.

Complaint Procedure
10.1. The Seller is obliged to deliver the goods free from defects. The Seller is liable to the Customer for defects in the goods under the provisions of the Act of April 23, 1964 – Civil Code, particularly Articles 556 and 5561-5563.
10.2. The Customer has the right to submit a complaint regarding goods ordered via the online store and also regarding other electronic services, including the functioning of the online store.
10.3. Complaints should be submitted in writing to the contact address provided on the website or via email. Complaints regarding other electronic services may additionally be submitted by phone at the number provided on the website.
10.4. Complaints are handled based on these Regulations and applicable law.
10.5. A complaint should include:
10.5.1. Customer’s name and surname along with the order number concerned;
10.5.2. description of the issue, e.g., observed defects of the purchased product, irregularities in the operation of the online store, or other reasons for the complaint;
10.5.3. date and, if the complaint is submitted in writing, the signature of the complainant.
10.6. The Customer, exercising warranty rights, is obliged to deliver the defective item to the address provided in point 1.1. of these Regulations, also available on the website.
10.7. If the complaint contains deficiencies preventing its consideration, the Seller will request the Customer to complete it, using the contact details provided in the complaint.
10.8. The Seller will respond to the complaint immediately, no later than 14 days from receipt, indicating whether the complaint is accepted or rejected, or whether further clarification is needed to consider the complaint.
10.9. If the complaint is not accepted, the Customer may pursue claims through legal proceedings.

Newsletter
11.1. The Customer can subscribe to the newsletter issued by the online store.
11.2. The newsletter contains, in particular, information about Bakaliko’s product offers and current promotions.
11.3. The newsletter is sent only to Customers who have explicitly consented.
11.4. Regarding the functionality of digital content transmitted via the newsletter and the applicable technical protection measures, the Seller informs that the content may be sent in electronic form, possibly with attachments in PDF format, preventing further editing.
11.5. Regarding the interoperability of digital content with computer hardware and software, the Seller indicates that the minimum technical requirements for using the newsletter service include having a computer (or similar device) with internet access, an email account, and software capable of opening PDF files.
11.6. Sending the newsletter is free of charge.
11.7. The Customer may change the email address or unsubscribe at any time, free of charge, by sending a request to the email address provided on the website.

Communication with the Customer
12.1. In matters related to using the online store, the Seller may communicate with the Customer via the data provided through the website:
12.1.1. via email;
12.1.2. by phone;
12.1.3. by postal correspondence.

Communication with the Seller
13.1. Current contact details for the Seller regarding the operation of the online store, including for concluding remote contracts, are provided on the website.
13.2. Contact via the phone number listed on the website is possible on business days from 10:00 to 18:00.
13.3. The cost of using available communication channels to contact the Seller, including for concluding a contract, is not higher than the standard rates.

Registration in the Online Store System
14.1. Services enabling Customer registration and the use of the “my account” tool are provided electronically via the online store.
14.2. The “my account” tool allows access to additional functionalities, such as tracking the status of an order.
14.3. Registration for “my account” on the website is voluntary and free of charge.
14.4. To register, the Customer must complete the registration form and provide the required data.
14.5. After registration (by clicking “Register”), a confirmation message will be sent to the email provided in the registration form, confirming registration. From the moment this message is sent, an indefinite contract for free electronic services enabling the Customer to use the “my account” tool is established between the Customer and the Seller.
14.6. Logging into “my account” is possible after registration by entering the email and password used during registration in the “Login” form.
14.7. The Customer may terminate this agreement at any time with immediate effect, without giving reasons or incurring costs, by sending an email to: bakaliko.moko@gmail.com or in writing to the address provided on the website, requesting deregistration from “my account” and providing the current email address used for login.
14.8. The Seller may terminate the agreement with a 14-day notice for important reasons, including:

  • misuse of the store in violation of law or these Regulations;
  • use that infringes third-party rights;
  • disruptive use;
  • sending unsolicited commercial information.
    14.9. The Seller’s notice of termination will be sent via email to the current email address provided by the Customer.
    14.10. Termination or expiry of the agreement results in deregistration from “my account” and blocking access.

Personal Data
15.1. Subject to these Regulations, the data controller of the Customer’s data provided during registration or order is the Seller.
15.2. Data will be processed for the purpose of executing the Seller’s service contracts and remote sales contracts, fulfilling other legitimate purposes of data administrators or recipients, and purposes the Customer has consented to (including marketing).
15.3. The Customer has the right to access and correct their data. Providing data is voluntary.
15.4. Detailed rules on personal data processing and cookie usage are described in the Privacy Policy, available in the “Privacy Policy” tab.

Intellectual Property
16.1. It is prohibited to use any materials published on the website without the Seller’s written consent.

Final Provisions
17.1. The Seller reserves the right to suspend or cease concluding contracts at any time by removing these Regulations from the website; in this case, these Regulations remain in effect only for contracts already concluded.
17.2. The Seller is not liable for damages caused to the Customer or third parties due to lack of access or interruptions in access to the website resulting from reasons beyond their control, including force majeure or internet provider failures.
17.3. The Seller is not liable for damages related to potential data or device damage caused by reasons beyond their control.
17.4. These Regulations come into force upon posting on the website and apply to contracts concluded from that moment.
17.5. In matters not regulated herein, the provisions of the Civil Code and other applicable laws apply, and Polish law governs contracts concluded via the online store.

Sylwia Podolska + 48 693 718 192