Pursuant to the Act of May 30, 2014, within 14 days of delivery of the goods, the consumer has the right to return them without giving a reason. A return without giving a reason is possible only if the returned goods are in the original, undamaged packaging, are complete and do not show any traces of use.
The returned product should be sent to the following address: Hatchi Satoru Yaegashi: ul. Adolfa Pawińskiego 24, 02-106 Warszawa. Bakaliko.pl reserves the right to check the condition of the returned goods in the presence of the courier or postman. If the goods are found to be damaged, the return will not be accepted. The returned goods should be sent along with the account number to which Bakaliko.pl will send the money in an amount equal to the price of the purchased goods within 14 business days.
ZWROTY I REKLAMACJE
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, w okresie 14 dni od dostarczenia towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny. Zwrot bez podania przyczyny jest możliwy tylko i wyłącznie wtedy, gdy odsyłany towar będzie w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, będzie kompletny i nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania.
Zwracany produkt należy odesłać na adres firmy Hatchi Satoru Yaegashi : ul. Adolfa Pawińskiego 24, 02-106 Warszawa. Bakaliko.pl zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu odsyłanego towaru w obecności kuriera lub listonosza. W przypadku stwierdzenia, że towar jest uszkodzony, zwrot nie zostanie przyjęty. Zwracany towar należy przesłać wraz z numerem konta, na który w przeciągu 5 dni roboczych Bakaliko.pl odeśle pieniądze w kwocie równej cenie zakupionego towaru.
DEFINICJE
- Cena – określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Produktu na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży. Cena nie zawiera kosztów dostawy, chyba że warunki stosowane
w konkretnym przypadku stanowią inaczej. - Dzień Roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Klient – (1) osoba fizyczna; albo działająca przez osobę umocowaną (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
W przypadku gdy Klientem jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, zobowiązuje się ona uzyskać prawnie skuteczną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy Sprzedaży oraz okazać taką zgodę
na każde żądanie Sprzedawcy, przy czym co do zasady Umowy Sprzedaży zawierane w ramach Sklepu Internetowego mają charakter umów powszechnie zawieranychw drobnych bieżących sprawach życia codziennego. - Kodeks cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t. j. Dz.U. z 2019r., poz. 1145 ze zm.).
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą
lub zawodową albo nieposiadającą dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. - Newsletter – Usługa elektroniczna, która umożliwia korzystającym z niej Klientom otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych informacji
o Produktach, Sklepie Internetowym, w tym nowościach i promocjach na podany przez Klienta adres e-mail,
za wyraźną zgodą Klienta. Zasady świadczenia przez Sprzedawcę usług Newsletter określa odrębny regulamin udostępniony w ramach Sklepu Internetowego. - Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, za zapłatą Ceny. Wszystkie Produkty prezentowane w Sklepie Internetowym są wolne od wad fizycznych i prawnych
oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. - Regulamin – niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz.U. z 2019r. poz. 123 ze zm.).
- Sklep internetowy – platforma umożliwiająca składanie Zamówień przez Klienta prowadzona przez Sprzedawcę i dostępna pod adresem internetowym: www.Bakaliko.pl
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktu za zapłatą Ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Produkt, jego główne cechy, Cenę, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki. Nie stanowi zawarcia Umowy Sprzedaży ani zobowiązania do jej zawarcia jedynie dodanie produktu do koszyka na stronie internetowej.
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (t. j. Dz.U. 2019 poz. 134 ze zm.).
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość, składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Zamówienie każdego Produktu będzie traktowane jako niezależna oferta Klienta zawarcia Umowy Sprzedaży. Zamówieniu może zostać nadany jeden numer. Akceptacja Zamówienia oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży.
DEFINITIONS
Price – the amount of gross remuneration (taking into account tax) due to the Seller for the transfer of ownership of the Product to the Customer in accordance with the Sales Agreement, specified in Polish zloty or another currency. The price does not include delivery costs, unless the terms and conditions applicable in a specific case provide otherwise.
Business Day – one day from Monday to Friday, excluding public holidays.
Customer – (1) a natural person; or a legal person acting through an authorized person (2) or (3) an organizational unit without legal personality, which is granted legal capacity by law.
If the Customer is a natural person with limited legal capacity, they undertake to obtain legally effective consent of their legal representative to conclude the Sales Agreement and to provide such consent
at each request of the Seller, whereby, as a rule, Sales Agreements concluded within the Online Store are of the nature of agreements commonly concluded in minor current matters of everyday life.
Civil Code – the Civil Code Act of 23 April 1964 (consolidated text: Journal of Laws of 2019, item 1145, as amended).
Consumer – a natural person who performs a legal act with an entrepreneur that is not directly related to their business or professional activity or that does not have a professional character for this person, resulting in particular from the subject of their business activity, made available on the basis of the provisions on the Central Register and Information on Economic Activity
Newsletter – Electronic service that enables Customers using it to receive periodic information from the Seller
about Products, the Online Store, including new products and promotions to the e-mail address provided by the Customer,
with the express consent of the Customer. The principles of providing Newsletter services by the Seller are specified in separate regulations made available as part of the Online Store.
Product – a movable item available in the Online Store that is the subject of the Sales Agreement between the Customer and the Seller, upon payment of the Price. All Products presented in the Online Store are free from physical and legal defects
and have been legally introduced to the Polish market.
Regulations – this document defining the rules for concluding Sales Agreements via the Store for the benefit of Customers. The Regulations define the rights and obligations of the Customer and the Seller. In the scope of services provided electronically, these Regulations are the regulations referred to in art. 8 of the Act of 18 July 2002 on the provision of services by electronic means (consolidated text: Journal of Laws of 2019, item 123, as amended).
Online Store – a platform enabling the Customer to place Orders, run by the Seller and available at the following internet address: www.Bakaliko.pl
Sales Agreement – a sales agreement within the meaning of the provisions of the Civil Code, concerning the sale by the Seller to the Customer of a Product for the payment of the Price increased by any additional fees, including shipping costs, the terms of which are specified in particular in these Regulations. The Sales Agreement is concluded between the Customer and the Seller using means of distance communication, after the Seller accepts the Order on the terms specified in these Regulations. The Sales Agreement specifies in particular the Product, its main features, Price, shipping costs and other important conditions. It does not constitute the conclusion of the Sales Agreement or the obligation to conclude it, only adding the product to the basket on the website.
Consumer Rights Act – the Act of 30 May 2014 on consumer rights (consolidated text: Journal of Laws 2019, item 134, as amended).
Order – a declaration of will of the Customer expressing the direct will to conclude the Distance Sales Agreement, submitted using means of distance communication, specifying the Product for which the Customer submits an offer to conclude the Sales Agreement and the Customer’s data necessary for the possible conclusion and performance of the Sales Agreement. The order for each Product will be treated as an independent offer by the Customer to conclude the Sales Agreement. The order may be assigned one number. Acceptance of the Order means the conclusion of the Sales Agreement.
Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe Klienta / Klientów są przetwarzane przez Sprzedawcę jako Administratora danych osobowych.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest niezbędne w celu zawarcia Umowy Sprzedaży, czy korzystania z usługi Newsletter.
- Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym.